PRIMOŠTEN 

HOTEL ZORA 3*

AKCIJA 1239  - termin boravka: 04.7. - 14.8.2020.

 

Rok najave – 2 dana

Minimalni boravak: 3 noći

Cijene sa popustom 15%

Cijene u KM/po osobi/noćenju (osim*)

POLUPANSION

04. - 17.07.

17.7. - 14.8.

COMFORT*** sobe

 

Dvokrevetna soba

129,00

139,00

Jednokrevetna

176,00

181,00

Obiteljska soba

176,00

181,00

PREMIER CLUB**** sobe

 

Dvokrevetna soba

161,00

167,00

Jednokrevetna i obiteljska soba

223,00

228,00

Mini Family soba

213,00

218,00

Apartman ( fiksna cijena *) po danu

655,00

680,00

POPUSTI:

Dodatni ležaj odrasli

- 10%

Osnovni lezaj djeca 0-12

-30%

Djeca 0 -7 na dodatnom ležaju i u obiteljskim sobama (s dvoje odraslih)

-100%

*Fiksna cijena za BB i HB uslugu za djecu 7–12
na dodatnom ležaju i u obiteljskoj sobi ( s dvoje odraslih)

26

Odbitak za BB

10

DOPLATA:

Dodatak za kraći boravak od 4 noći

+20%

+20%

Dodatak za ručak

26

26

Boravisna taxa osoba/dan

3

3

Dječiji krevet:

13KM/dan

13KM/dan

Parking:

14.03-31.05.2020.
3,50€/dan

01.06-30.09.2020.
5,00€/dan

Check in 15:00 h / Check out 11:00 h

Sef: 4€ dan u comfort sobi;

 

Cijena dnevnog boravka / produženog boravka (iza 11:00 h): +50% na navedene cijene.

 

BESPLATAN STORNO 4 DANA PRIJE DOLASKA

 

VAŽNO:

Comfort soba ***: kada ili tuš kabina/WC, telefon, Color SAT TV,balkon, plafon ventilator, fen za kosu, klimu/grijanje, sef - uz doplatu 3 € /dan,na recepciji,  frižider uz doplatu 5€ dan/ na upit, Wi-Fi

Premijer Club sobe****: sadržaj comfort sobe + dodatno : karticu-ključ za sobu, mini bar, radio/sat/CD, svijetleće ogledalo za šminku ili brijanje, sef – bez doplate, frižider-bez doplate , Zora body mantil i udobne papuče , Wi-Fi.

Dodatno: prostor za sjedenje sa udobnim sofama, uslugu peglanja samo na dan dolaska, do 20:00 h (2 kom), 100% pamučni veliki ručnici, DVD player na upit.

 

 

Sigurnosne mjere za hotele za vrijeme trajanja epidemije COVID 19

  • Sprječavanje širenja virusa
  • Prakticiranje dobre higijene ruku i higijene kihanja i kašlja najbolja su zaštita od većine virusa.
  • Potrebno je:
  • često prati ruke sapunom i vodom te ih dobro osušiti, prije i nakon jela, te nakon odlaska u toilet
  • izbjegavati kontakt s drugima (dodirivanje, ljubljenje, zagrljaji drugi intimni kontakt)
  • kada kašljete i kišete prekriti usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije treba odložiti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke
  • koristiti sredstvo za pranje ruku na bazi alkohola ukoliko niste u mogucnosti oprati i osušiti ruke.

 

Standardi čišćenja u našem hotelu
Pri čišćenju svih javnih prostorija i hotelskih soba biti će poštivane mjere i naputci izdani od strane nadležnih institucija. Važno je napomenuti da se neće provoditi svakodnevno čišćenje i ulazak osoblja domaćinstva u sobe ukoliko to gosti izričito ne zatraže.

Sadržaji i usluge

  • Kako bi se osigurao higijenski standard, u svakom hotelskom objektu obavlja se sanitarna obrada pomoću proizvoda međunarodnog standarda.
  • Pojačava se učestalost čišćenja dezinfekcijskim sredstvima proizvoda ili predmeta koje gosti često dodiruju, poput kvake na vratima, gumba lifta, lifta, stolice, stola itd.
  • Sva hrana i piće obrađuju se prema međunarodnim HACCP standardima (analiza opasnosti i kritične kontrolne točke).
  • Upravljanje sadržajima i uslugama provodi se prema službenom protokolu vladei nadležnihslužbi.
  • Edukacija i kampanja o COVID-19, zdravom načinu života, kao i važnosti pravilnog pranja ruku, redovito se provode u svakoj prostoriji i javnom prostoru.

Javni prostori
Korištenje svih javnih prostora je moguće uz primjenu mjera socijalnog distanciranja.
1.Recepcija

  • Radno vrijeme 0-24h.
  • Tijekom boravka i check in u hotelu posjetitelji se moraju pridržavati mjere fizičke udaljenosti od 1,5 metra u odnosu na druge posjetitelje izuzev ako se radi o članovima iste obitelji ili skupine.
  • Preporučujemo svim gostima da nam dostave vrijeme dolaska i dokumente nužne za check in prije dolaska u hotel kako bi se check in mogao obaviti bez veće interakcije na recepciji.
  • Gosti moraju unaprijed najaviti vrijeme check out-a kako bi se check out mogao pripremiti na vrijeme i izbjeglo zadržavanje na recepciji.
  • Mjenjačnica neće biti dostupna, također preporučujemo gostima da koriste beskontaktno plaćanje umjesto gotovine.

Postupanje premagostima

  • Ukoliko gost pokazuje simptome COVID-19 (povišena tjelesna temperatura, kašalj, kratkoća dahai poteškoće s disanjem), pomoćnik upravitelja hotela (HAM), zajedno s timom za hitne intervencije, pomoći će gostu pozivajući se na službeni vladin protokol.
  • Hotel ima kontakt s Općom bolnicom Šibenik u Šibeniku i dežurnim epidemiološkim službama u slučaju potrebe.
  • Dodatna sredstva za dezinfekciju ruku su dostupna na svakom ulazuu hotel, kaoi na svim javnim mjestima u hotelu.
  • Daljnja provjera provodi se sa stranim gostima, posebno onima koji su došli s vladinog popisa zemalja s ograničenjem putovanja.

2. Restoran

  • Na ulazu u restoran, postavljen dezifekcijski stalak sa uputama za korištenje, uz kontrolu konobara.
  • Konobar dovodi gosta do stola koji je prvotno dezinficiran (stol i stolice).
  • Cjenici će biti postavljeni u panoe -jedan u restoranu i jedan na terasi.
  • Limitirana sjedeća mjesta unutar restorana –na max 212 osoba i 84 sjedeća mjesta na terasi (distanca 2m od stola do stola).
  • Radno vrijeme: doručak 07:00 –10:00 h, ručak 12:30 –14:00 h, večera 18:30 –21:00 h.
  • Show kitchen: buffet stol topli –sigurnosna bariera od plexistakla i izo stakla visine 1,90 m oko cijelog buffet stola.
  • Gost odabire hranu sa buffet stola, kuhar servira na tanjur te izdaje kroz predviđeni otvor (dva otvora) gostu u ruke.
  • Predjela i deserti zasebno su pakirani sa poklopcem.
  • Gosti nemaju kontakt sa aparatima. Kava i sokovi za vrijeme doručka poslužuju se na buffet stolu te se izdaju od strane konobara (zaštita od plexistakla između gosta i konobara).

3. Barovi

  • a) Aperitiv bar:
  • Limitirana sjedeća mjesta unutar prostora i na terasi (distanca 2 m od stola do stola).
  • Cjenici se nalaze na ulazu u bar i na terasi postavljene u panoe.
  • Preporučuje se naplata na sobu.
  • b) Ruža vjetrova:
  • Otvaranje 15.06. radno vrijeme 10:00 –19:00.
  • Večernji program i live glazba za sad nije planirana.
  • Izdavanje pića sa šanka (postavljeno sigurnosno plexi staklo).
  • Boravak na šanku zabranjen, na terasi distanca 2 m od stola do stola.
  • Kuhinja od 12:00 –18:00 (Pizza, salate, grill uz serviranje TO –GO)
  • b) Beach bar (Raduča):
  • Limitirana sjedeća mjesta, TO GO program za kave i piva i PVC voda i sokovi
  • Radno vrijeme od 10:00 –18:00.
  • Izdavanje pića i naplata uz sigurnosno plexi staklo. Cjenici će biti izloženi na prozoru objekta.
  • c) Dolphin bar –ZATVOREN DO DALJNJE OBAVIJESTI!
  • d) Piano bar –Izvan funkcije kao bar, te pripremljen za rad u funkciji dodatnog restorana ukoliko bude potrebno zbog ograničenog kapaciteta glavnog restorana.

 

4. Fitness dvorana

  • Dostupna uz ograničenje na max. 2 osobe.
  • Rezervaciju je potrebno napraviti na recepciji hotela.

5. Wellnes i bazen

  • Suha (Finska) sauna dostupna uz ograničenje od max. 1 osoba.
  • Tretmani neće biti dostupni.
  • Bazen
  • Korištenje bazena je moguće uz poštivanje mjera, preporuka i naputaka nadležnih službi. Sukladno tome, kapacitet našeg bazena za vrijeme trajanja mjera će biti ograničen na max. 20 osoba. Korištenje bazena je moguće uz prethodnu rezervaciju termina na recepciji hotela koja će biti potvrđena sukladno raspoloživosti.

6. Plaža

  • Korištenje usluge najma suncobrana i ležaljki na plaži će biti dostupno uz pridržavanje mjera i preporuka nadležnih službi.
  • Prema trenutnim preporukama važi mjera od max. 15 osoba na 100 metara kvadratnih.

7. Sportski tereni

  • Korištenje svih sportskih terena je moguće uz poštivanje mjera socijalnog distanciranja.

8. Kids Club i animacija

  • Bazen u Kids Clubu –nije dostupan s obzirom na količine dezinfekcije koje nisu preporučene za djecu.
  • Dostupnost animacije ovisi o popunjenosti hotela uz poštivanje mjera i preporuka izdanih od strane nadležnih institucija.

Napomene

  • Sukladno situaciji mjere, preporuke i naputci se redovito ažuriraju uzimajući u obzir poslovanje hotela.

 


Partneri: